EVERYTHING FOR EVERYONE
عکس و مطالب جالب از همه
 
 
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 23:24 ::  نويسنده : ZEIN@B
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 23:23 ::  نويسنده : ZEIN@B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 23:18 ::  نويسنده : ZEIN@B


سلام اینم چنتا از فتوشات های سلی







پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 23:12 ::  نويسنده : ZEIN@B

فتوشات های جدید جاستین - picture 15
بقیشونم ادامه مطلب….
فتوشات های جدید جاستین - picture 15
فتوشات های جدید جاستین - picture 16
فتوشات های جدید جاستین - picture 17
فتوشات های جدید جاستین - picture 18
فتوشات های جدید جاستین - picture 19
تموم شـــــــــــــــــــــــد



پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 22:55 ::  نويسنده : ZEIN@B



پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 22:51 ::  نويسنده : ZEIN@B



یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : ZEIN@B

تلویزیون جم کلاسیک (به انگلیسی GEM Classic)، شبکه تلویزیونی سرگرم‌کننده فارسی‌ است که از شهر لندن در پادشاهی متحده بریتانیا پخش می‌شود. این شبکه یکی از شبکه‌های تلویزیونی «گروه موسیقی و سرگرمی عمومی» (به انگلیسی General Entertainment and Music Group) است. محتوای برنامه‌های این شبکه تلویزیونی را "فیلم‌های سینمایی"، "مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی"، "مستندهای تلویزیونی"، "برنامه‌های آموزشی" و سایر برنامه‌های سرگرم‌کننده جهان تشکیل می‌دهند. برنامه‌های تلویزیون جم همراه با زیرنویس و یا دوبله فارسی پخش می‌شوند. «گروه موسیقی و سرگرمی عمومی» دفاتری در شهرهای دبی، لندن، کوالالامپور و لس‌آنجلس دارد.

مسولان این شبکه و گروه پس از پخش تیزر تبلیغاتی کانال (GEM Cartoon) در کانال جم کلاسیک رسما اعلام کردند که به زودی کانال مجزا کارتون خود را افتتاح می‏کنند. پیشتر این گروه شبکه‏ای مختص به پخش موسیقی با نام (GEM Music) راه اندازی کرده بود.

برنامه‌ها 

سریال‏ها

کارتون‏ها


برنامه‏ها



یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : ZEIN@B

نارنجی: هوگو فرناندز عکاسی است که دلش می خواست یک کارت ویزیت متفاوت داشته باشد که به خوبی نشانگر کار او باشد. نتیجه نهایی، این کارت ویزیت شفاف خلاقانه شد که به نظر می‌ آید از درون یک منظره یاب دوربین مشغول نگاه کردن هستید.

اگر دقت کنید در پایین کارت ویزیت به جای تنظیمات و Exposure شماره تلفن آقای عکاس را می بینید.

كارت ويزيت عحيب
 
هر چند این روزها استفاده از کارت ویزیت بسیار کم رواج شده اما چنین ایده هایی هنوز به خوبی خلاقیت و تکنولوژی را با هم مخلوط می کنند.

نظرررررررررررر



به گزارش بانکی دات آی آر برای خرید یک اسکناس یکصد هزار دلاری باید مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پرداخت نمایید.اما قبل از انکه اینکار را انجام دهید مطلب زیر را مطالعه فرمایید:

این اسکناسهای صد هزار دلاری در سال ۱۹۳۴ به تعداد محدودی چاپ گردید که هرگز در دسترس عموم قرار نگرفت.این اسکناسها قبل از ابداع سیستم انتقالات الکترونیکی پول به منظور آسان تر کردن انتقالات بانکی بین بانکهای فدرال رزرو امریکا ( فقط دوازده بانک) به عنوان پشتوانه طلا مورد استفاده قرار کرفت و هم اکنون در سال ۲۰۱۰ میلادی ارزشی بالغ بر ۱۶۰۰۰۰۰ دلار دارد.

نکته جالب در مورد این اسکناسها این است که تمامی انها در موزه ها نگهداری میشود و هر گونه مالکیت انها توسط مردم حتی کلکسیون داران پولی ممنوع میباشد.

 

نظر یادتون نره



سه شنبه 21 دی 1390برچسب:, :: 11:29 ::  نويسنده :

چون این سوال واسه خودمم پیش اومده بود واسه شما گذاشتم ک بیشتر با فیس بوک اشنا بشید

حتما نام Facebook را شنیده‌اید و یا شاید در آن کاربری هم ایجاد کرده‌اید اما سر از کارش در نیاورده‌اید!؟
شاید هم سوالی در ذهنتان باشید، سوالی شبیه این که «فیس بوک چه چیزی دارد که آن را تا این حد معروف ساخته؟»

کمی در مورد فیس‌بوک:
فیس‌بوک یک پلتفرم است. (ببخشید قرار بود ساده بنویسم!)
فیس بوک زندگی است! از کارهای یک شبکه اجتماعی تا کار روی پروژه‌های اینترنتی و … در آن امکان‌پذیر است.
شما در فیس‌بوک دارای یک صفحه شخصی هستید. می‌توانید گروه تاسیس کنید و یا در گروه‌های دیگر عضو شوید. می‌توانید برای خودتان آلبوم عکس بسازید آن هم بدون هیچ محدودیتی!
می‌توانید دوستانتان را انتخاب کنید و به لیست دوستانتان اضافه کنید.
می‌توانید برای یک هنرمند یا یک وبسایت و یا وبلاگ خودتان و شاید هم برای کالایی که تولید می‌کنید صفحه مجزا طراحی کنید تا دیگران و یا بهتر است بگوییم طرفداران (خریداران) هم در آن صفحات ثبت شوند و پیشنهاد و انتقاد و…
و بسیاری امور دیگر که کمابیش در سایت‌های دیگر هم دیده می‌شود.
خوب تا اینجا که چندان نوآوری در آن دیده نمی‌شود، پس چه چیزی فیس‌بوک را انقلابی تا این حد ساخته است؟
آیا جمع‌آوری بسیاری امکانات در یک مکان؟
- خیر!

فیس‌بوک یک پلتفرم است!
وجه تمایز فیس بوک با دیگر سایت‌ها در اپلیکیشن‌هایی است که شما می‌توانید از آنها استفاده نمایید. یعنی برنامه‌های کوچکی که توسط دیگران ساخته شده و شما می‌توانید آنها را روی صفحه خود نصب کنید و یا آنها را از صفحه خود پاک و یا مدیریت کنید. (فعلا استفاده کنید تا بعدها خودتان هم بسازید.)
این یعنی چه؟ یعنی ارتباطی بین فیس‌بوک شما و هرآنچه شما نیاز دارید. برای مثال اپلیکیشنی برای نمایش مطالب وبلاگ شما در صفحه‌تان و یا نمایش هرآنچه به نظرتان می‌آید. اپلیکیشنی برای لیست کردن آخرین موزیک‌هایی که گوش داده‌اید و یا در حال گوش دادن هستید. اپلیکیشن‌های بازی، آرایش، ارتباط با هاست شما برای نمایش فایل‌های مورد نظر و یا چه بهتر که از طریق فیس‌بوک فایل‌ها را آپلود کنید.
و از تاثیرگذارترین اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌های کمک‌های مردمی به منظورهای بشردوستانه است.
خلاصه اینکه شما می‌توانید از فیس بوک (Facebook) مانند کامپیوتر شخصی خودتان استفاده کنید. برنامه‌هایی روی آن نصب کنید و یا آنها را از روی سیستم خودتان پاک کنید. عکس‌ها را ویرایش کنید، موزیک گوش دهید و ویدئو ببینید؛ فایل ارسال کنید؛ بازی کنید؛ کمک کنید؛ در گروه‌ها عضو شوید؛ از اشتراکات دیگران استفاده کنید؛ دوست جدید پیدا کنید؛ از گروه‌های بشردوستانه حمایت کنید؛ حمایت مالی از گروهی انجام دهید؛ فال بگیرید؛ قرآن بخوانید؛ برنامه اذان درست کنید؛ ایده‌هایتان را روی اینترنت بیاورید …

این هم خلاصه‌ای از امکانات و مزایای Facebook
راستی شما خبردارید چه اشخاص معروفی در فیس بوک حضور دارند؟ می‌دانید بسیاری از هنرمندان، مجری‌های شبکه‌های مختلف، روزنامه‌نگاران، خوانندگان و بازیگران، سیاسیون و … در فیس‌بوک صفحه شخصی دارند و شما می‌توانید آنها را به عنوان یک دوست به دوستانتان اضافه کنید؟

کار با فیس‌بوک گرچه بسیار آسان است اما برای شروع باید تمرین بیشتری انجام داد تا با حال و هوای آن آشنایی بیشتر پیدا کنید.

 

 



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:56 ::  نويسنده : ZEIN@B

شبیه ساز مرد و زن خیلی جالبه اگه دوست دارید حالت های مختلف راه رفتن مرد و زن ببینین حتما کلیک کنید

کلیک کنید(لینک سایت)




خط میخی به آن دسته از خطوط گفته می‌شود که نمادهایی شبیه میخ دارند. خطوط میخی متفاوتی وجود دارند که برای نوشتن زبان های مختلفی به کار می‌روند. از گونه‌های مختلف خط میخی می‌توان به میخی سومری، اکدی، ایلامی، اوگاریتی اشاره کرد. خط میخی هخامنشی برای نوشتن فارسی باستانی به کار می‌رفته است. تمام خطوط میخی که تاکنون رمزگشایی شده‌اند از چپ به راست نوشته می‌شوند. 


لطفاً اسم خود را به انگلیسی وارد كنید سپس اسم خود را به خط میخی پارسی باستان ببینید.

کلیک کنید



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : ZEIN@B

به روش ژاپنی ها.............. مغز شما چند سالشه؟ ابتدا روي لينك زير كليك كنين. بعد دكمه استارت رو بزنين. بعد از يك آماده باش 3 – 2 - 1 بايستي جاي اعداد رو كه چند لحظه نمايش داده مي شه به خاطر بسپارين و روي جاي اون ها به ترتيب از كم به زياد كليك كنين!!! بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عكس العمل و درستي اون محاسبه و نمايش داده مي شه !!!

کلیک کنید

خیلی خیلی جالبه



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:45 ::  نويسنده : ZEIN@B

خیلی جالبه حتما ببینید...

 

  کلیک کنید

جدا جالبه کلی اطلاعات میده بهتون



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : ZEIN@B

 

google

هر کسی از گوگل کینه به دل داره برای خالی کردن خودش میتونه روی لینک زیر کلیک کنه

کلیک کنید

 



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : ZEIN@B

پاریس

 

آبشار نیاگارا

 

تورنتو

 

سنگاپور

 

لندن

 

ایران

 

.

.

.

.

شرکت برق به دلیل قطع برق عذرخواهی میکند

و دلیل قطع برق در ذیل آمده است

 



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : ZEIN@B
دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : ZEIN@B

10 دقیقه بعد بعد از خوردن نوشابه سیاه :
10 قاشق چایخوری شکر وارد بدن‌تان می‌شود. می‌دانید چرا با وجود خوردن این حجم شکر دچار استفراغ نمی‌شوید؟ چون اسید فسفریک، کمی طعم آن را می‌گیرد و شیرینی‌اش را خنثی می‌کند.
20 دقیقه بعد
قند خون‌تان بالا می‌رود و به ترشح ناگهانی و یک‌جای انسولین منجر می‌شود. کبدتان شروع می‌کند به تبدیل قند به چربی تا قند خون، بیشتر از این بالا نرود.
40 دقیقه بعد
حالا دیگر جذب کافئین کامل شده، مردمک‌های‌تان گشاد می‌شود، فشار خون‌تان بالا می‌رود و در پاسخ به این حالت، کبدتان قند را به داخل جریان خون رها می‌کند. گیرنده‌های آدنوزین مغز حالا بلوک می‌شوند تا از احساس خواب‌آلودگی جلوگیری کنند.
45 دقیقه بعد
ترشح دوپامین افزایش پیدا می‌کند و مراکز خاصی در مغز که حالت سرخوشی ایجاد می‌کنند، تحریک می‌شوند. این همان مکانیسمی است که در مصرف هروئین به ایجاد سرخوشی منجر می‌شود.
60 دقیقه بعد
اسیدفسفریک موجود در نوشابه، داخل روده کوچک، به کلسیم، منیزیم و روی می‌چسبد. متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند. میزان بالای قند خون و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند.
مدتی بعدتر
کافئین در نقش یک داروی مدر (ادرارآور) وارد عمل می‌شود. حالا دیگر کلسیم و منیزیم و روی که قرار بود جذب بدن شود، بیش از پیش از طریق ادرار دفع می‌شود و به همراه آن مقادیر زیادی آب، سدیم و دیگر الکترولیت‌ها نیز از دست می‌رود.
... و بالاخره
کم‌کم آن غوغایی که در بدن‌تان ایجاد شده بود فروکش می‌کند و نوبت به افت قند می‌رسد. در این مرحله یا خیلی حساس و تحریک‌پذیر می‌شوید یا خیلی کرخت و بی‌حال. حالا دیگر تمام آن آبی را که از طریق نوشابه وارد بدن خود کرده بودید، دفع کرده‌اید؛ آبی که می‌شد به جای اسید و کافئین و شکر، حاوی مواد مفیدی برای بدن‌تان باشد. تا چند ساعت بعد اثر کافئین هم از بین می‌رود و شما هوس یک نوشابه دیگر می‌کنید.



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : ZEIN@B
دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 11:3 ::  نويسنده : ZEIN@B

عکسهای زیر عکس یک پارک بسیار زیبا در ژاپن می باشد که در بهار کف زمین به رنگ آسمان در می آید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحضات خوشی را در این وبلاگ داشته باشید و حسابی حالشو ببرید!!! نظر انتقاد هرچی داشتین بگین این وب ماله شماس و تمامی مطالب مطابق درخواست ها و نظرات شما ساخته شده پس هرچی که میخوان بگین تا براتون بذارم:)))
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 202400
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1



آپلود سنتر عکس رایگان
برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم
بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید